Mini-chat
Statisztika

Online összesen: 1
Vendégek: 1
Felhasználók: 0




Vasárnap, 2024-Április-28, 05:04:03
Főoldal Regisztráció RSS
Üdvözöllek, Vendég
Engedélyek,okmányok,vám,FUVARSZERVEZÉS


Az ADVESZ-SERVICE-nek
 nem áll módjában jogi,engedélyekkel,vámmal stb.kapcsolatos információt
,tanácsot adni.
Ilyen jellegű kérdéseikkel,illetve elképzelésükkel kérem forduljanak bizalommal a

AD INTRADE Kft.-hez


Szolgáltatásuk nagyban megkönnyítik a beszerzést,vámügyintézést,fuvarszervezést.
Mivel nekünk fontos az ügyfeleink igényeinek kielégítése.

Róluk:




Szakértelem



Az évek során egyetlen ügyfelünket sem veszítettük el.

Örülünk annak, hogy ügyfeleink nagyra értékelik szakértelmünket. Talán szerénytelenségnek tunik, de magunk is úgy gondoljuk, hogy ez cégünk egyik fő erőssége. Ügyfeleinket gyakran úgy "szereztük meg", hogy amikor egy nagyon komplikált, már-már reménytelennek tunő ügyben hozzánk fordultak, sikerült olyan megoldást találnunk, amely komoly anyagi előnyhöz juttatta őket, vagy ami legalább ilyen fontos egy, már elveszettnek hitt pénzösszeget sikerült visszaszereznünk a számukra.

A bizalmat azonban nem csupán megszerezni kellett, de megtartani is. Arról, hogy ez sikerült, semmi nem tanúskodhatna jobban, mint az a tény, hogy az évek során egyetlen ügyfelünket sem veszítettük el.

Igaz, sokat is tettünk ezért. Íme néhány példa:

  • Cégünk fő tanácsadója Dr. Sándor János
    • szakmai tudásának alapjait felsőfokú tanulmányai során szerezte, és 20 éves aktív külkereskedői, vámszakértői és tanácsadói munkája során mélyítette el;
    • folyamatosan figyelemmel kísértük a jogszabályok változásait, a nemzetközi külkereskedelmi gyakorlat jellemzőit;
    • részt vettünk számos továbbképző tanfolyamon, konferencián és szemináriumon;
    • rendszeresen kicseréltük tapasztalatainkat a szakmai szövetségekben, egyszóval: rajta tartottuk ujjunkat a szakma ütőerén; emellett
    • minden olyan esetben, amikor a cégünket különösen bonyolult külkereskedelmi, vámkezelési, vám-visszatérítési stb. ügyben keresték meg, Dr. Sándor János személyesen irányította e kényes ügyek menedzselését.
  • A cég többi munkatársát Dr. Sándor János csak nagyon alapos szűrő kritériumok megléte esetén javasolta felvenni. Alapfeltétel volt
    • a lehetőleg felsőfokú (kivételes esetben a középfokú) külkereskedelmi vagy vámügyintézői képesítés és
    • az idegen nyelv tárgyalásszintű ismerete, hogy szükség esetén minden munkatársunk közvetlenül is felvehesse a kapcsolatot ügyfeleink külföldi partnereivel.
  • Kialakítottuk az új munkatársak elméleti és gyakorlati képzésének rendjét. Minthogy a szabályok állandóan változnak, rendszeressé tettük a cég régebbi munkatársainak szakmai továbbképzését is.
  • Minthogy évente tízezres nagyságrendű azon külkereskedelmi szállítmányok száma, amelyek forgalmában lebonyolítóként részt veszünk, gyakorlatilag mindenféle problémával találkoztunk már. Ennek következtében az, ami másnak egyszeri, rendkívüli probléma, számunkra gyakran már csak rutinfeladat.

Ügyfélkényelem



Mindennapi szinten tehermentesítjük ügyfeleinket.

Szakmai ismereteink meglétét és állandó bővítését alapkövetelménynek tekintjük. Emellett abban kívánjuk versenytársainktól megkülönböztetni magunkat, hogy olyan munkarendszert dolgoztunk ki, ami abszolút ügyfélbarát, minthogy maximális kényelmet biztosít ügyfeleinknek.

  • Időproblémával küszködő, túlterhelt ügyfeleink kényelmét elsősorban az szolgálja, ha a velünk való együttműködés mindennapi szinten tehermentesíti őket, tehát ha egyáltalán nem kell törődniük egy sor logisztikai feladat elvégzésével, azokkal a tevékenységekkel, amelyeket ránk bíztak:
    • NEM KELL foglalkozniuk e tevékenységekkel, mert elvégezzük helyettük (outsourcing);
    • NEM KELL papírmunkával törődniük, okmányokat kitölteniük, vámszabályoknak, tarifáknak, esetleges kedvezmények meglétének utánanézniük;
    • NEM KELL figyelniük a megjelenő rendelkezéseket;
    • NEM KELL a vámhivatalokba rohangálniuk;
    • NEM KELL idegeskedniük amiatt, hogy esetleg hiányzik vagy pontatlanul van kitöltve egy okmány;
    • NEM KELL attól félniük, hogy nem juthatnak időben egy importált áruszállítmányhoz;
    • NEM KELL félniük attól sem, hogy szabálytalanságot követhetnek el stb.;
    • SőT MI TÖBB: még saját külföldi partnereiket sem kell felhívniuk telefonon (ha velük kellene egy problémát tisztázni), hiszen szakismerettel és nyelvtudással rendelkező munkatársaink révén ezt a feladatot is szívesen magunkra vállaljuk.
  • Kérés esetén szívesen megyünk el ügyfelünk irodájába, tehát úgy menedzseljük a kapcsolatot, hogy ügyfelünknek az a legkényelmesebb legyen. E "háztól-házig" szolgáltatásunkat nagyon sokra becsülik elfoglalt ügyfeleink, mert tudják, hogy ez a munkamódszer ebben a szakmában egyáltalán nem jellemző.

Költségmegtakarítás



Sokszor sokkal kedvezőbb vámtétellel is lehet vámkezelni

Ügyfeleink számára a velünk való együttműködés

  • közvetlen és
  • közvetett

módon is költségmegtakarítással jár.

  • Közvetlen költségmegtakarításhoz akkor segítjük ügyfeleinket, amikor időről-időre felfedezünk egy-egy olyan jogszabályt vagy rendelkezést, amelynek alapján az ügyfelünk által importált árut az előzetesen kalkuláltnál sokkal kedvezőbb vámtétellel lehet majd elvámoltatni.
  • Közvetett költségmegtakarítást pedig az eredményez, hogy ügyfelünknek
    • NEM KELL saját vámcsoportot fenntartania,
    • NEM KELL bérköltséget és bérjárulékot fizetnie,
    • NEM KELL e munkatársak részére helyet, íróasztalt, számítógépet biztosítania, és emellett mentesül egy csomó telefonköltség és utazási költség alól is stb.

Pontosság, precizitás



A helytelen kitöltés ugyanis anyagi és időveszteséggel járhat.

Egy olyan érzékeny területen, mint a vámügyintézés, a vámpapírok és fuvarokmányok kitöltése, a pontosság és precizitás alapvető fontosságú követelmény. A helytelen kitöltés ugyanis anyagi és időveszteséggel járhat.

Cégünknek azért vált a pontosság az erősségévé, mert

  • eleve olyan munkatársakat vettünk fel, akikre alkatilag is jellemző volt a lelkiismeretesség, alaposság, kötelességtudat, rendszeretet;
  • a cégen belül olyan légkört alakítottunk ki, amely egyszerűen kizárta a hanyag, felületes ügykezelést;
  • az egyszemélyes témamenedzseri rendszer révén
    • egyrészt mindenki saját maga vállalja a felelősséget esetleges hibáiért,
    • másrészt elemi érdeke is, hogy ne hibázzon, hiszen ezzel csak saját munkaterhelését növelné meg, minthogy a hiba kijavítása is rá hárulna;
  • olyan számítógépes programokat használunk, amelyek egy sor területen egyszerűen lehetetlenné teszik a hibázást.

Gyorsaság



Még aznap személyesen intézzük el Budapesten és a főváros környékén levő bármely vámkezelési helyen a vámoltatást.

Napjainkban a piaci versenyt a minőség és az ár mellett gyakran a gyorsaság dönti el. Tisztában vagyunk vele, hogy a gyorsaság ügyfeleink számára kiemelkedően fontos szempont.

Nagy károkat okozhat,

  • ha egy áruval megrakott kamion tétlenségre, várakozásra kényszerül, vagy
  • ha az importáló cég nem tud idejében hozzájutni a behozott áruhoz, mert az a vámáruraktárban "várakozik".
A fentiekre tekintettel munkánkat úgy szervezzük, hogy az ügyfeleink igényeinek és elvárásainak megfelelően kifejezetten gyors legyen. Ezt a következőképpen biztosítjuk:
  • A vámokmányok helyes, szakszerű, tartalmilag és formailag pontos kitöltésével
    • elérjük, hogy a vámszervek ne tapasztaljanak hiányosságot és ennek alapján ne éljenek "árumegállító" jogukkal;
    • biztonságossá, gördülékennyé, gyorsan lebonyolíthatóvá tesszük a vámkezelés folyamatát;
    • elkerülhetővé tesszük a késedelmes teljesítéseket, a felesleges állásdíjakat.
  • Egy szállítmány beérkezése után 24 órán belül, de legtöbbször még aznap személyesen intézzük el Budapesten és a főváros környékén levő bármely vámkezelési helyen a vámoltatást.
  • Az áru gyors továbbszállítása érdekében alakítottuk ki elektronikus vámbejelentő rendszerünket. Ezt felhasználva, engedélyezett címzettként
    • akár néhány perc alatt felszabadítjuk a külkereskedelmi szállítmányokat;
    • úgy tesszük lehetővé az áruval megrakott gépjárművek továbbhaladását, hogy a vámhivatal területére e gépjárműveknek fizikailag be sem kell állniuk.
  • A cégünk által alkalmazott egyszemélyes téma-menedzseri rendszer is az egyik biztosítéka annak, hogy nem fordulhat elő hosszú belső ügyintézési idő. Minden partnercégünk ügyleteiért ugyanis egy-egy kijelölt munkatársunk vállal hosszú távú, személyes felelősséget (betegség, szabadság stb. esetére pedig egy ugyancsak előre kijelölt másik munkatársunk áll készenlétben).
  • Amennyiben mégis bármilyen probléma adódna, akkor a vámszervekkel kialakított sokéves igen jó, napi kapcsolataink révén el tudjuk érni a kedvező, rugalmas hozzáállást. Ennek megnyilvánulása, hogy
    • vámszervek bíznak bennünk,
    • elfogadják szakmai véleményünket,
    • rugalmasságot tanúsítanak az esetlegesen előforduló kényesebb ügyekben



Forrás:AD INTRADE-Külkereskedelem,termékdíj és vámügyintézés szakértő
http://adintrade.hu/erossegek


Copyright MyCorp © 2024